sâmbătă, 11 august 2012

Bancuri cu Bula (1)

Bula in metrou,statea pe scaun linistit.
-Mai baiete pe tine nu te-a invatat la scoala sa dai locul unei femei ?
-Ce...Te dor picioarele ?
-Da !
-Matale cand erai tanara cedai locul ?
-Da!
-Vezi ! De aia te dor acum picioarele .


Profesoara le explica la scoala copiilor:
- SIDA se poate lua in relatia ea-el, ea-ea, sau el-el.
Bula intreaba:
- Doamna profesoara, in relatia eu-eu exista vreun risc?

 Se duce Bula la un prieten in Canada, si ca sa nu mearga cu mana goala, ii cumpara un pui de gaina.
In avion, stewardeza ii spune ca nu are voie cu animale. Iese Bula afara si il baga in chiloti.
Inauntru se aseaza o maicuta langa el.
Adoarme Bula .. la un moment dat iese puisorul prin slitul de la pantaloni.
Maicuta: -Domnule, eu nu ma pricep la d-astea, dar cred ca vi s-a spart un ou


Bula se duce la posta sa trimita o scrisoare in strainatate.
- Par avion? il intreaba functionara.
Bula o priveste cu atentie, si apoi raspunde decis:
- Nu! Nu pareti!

 Bula se cearta cu soacra.
- Bula, zice soacra, daca mai scoti un cuvant, plec din casa asta!!!
Bula:
- Taxi!!!


- Copii, ce fapte bune ati facut in ultimul timp? intreaba profesorul.
- Am salvat o fata de la viol! spune mandru Bula.
- Vai, Bula, ce frumos din partea ta! Si cum ai reusit?
- Am convins-o!

La scoala invatatoarea il intreaba pe Bula
Invatatoarea :Ia zi Bula, tu stii cine a introdus acupunctura in tara noastra?
Bula:Da, Vlad Tepes

-Bula, repara prizele!
-Da' ce-s eu, electrician?
-Barbate, repara robinetele!
-Da' ce-s eu, instalator?

Pleaca Bula in delegatie. Cand se intoarce gaseste totul reparat.
-Cine a facut reparatiile?
-Colegul si prietenul tau, Fane
-Cat au costat?
-Mi-a zis sa-i cant sau sa fac dragoste cu el
-Si i-ai cantat?
-Da' ce-s eu, cantareata?

Stiti cum a murit Bula in revolutie?:
A vrut sa fotografieze un glont din fata.

Ce i-a luat Bula mamei lui de ziua ei?
O suta de lei din geanta.

Bula se duce la o farmacista si intreaba:
-Doamna, ce imi puteti da pentru o erectie permanenta ?
Raspuns:
- Masa, casa si 1000$ pe luna.

Intr-o zi, la scoala, invatatoarea ii intreaba pe Bula si pe Strula cu ce se ocupa parintii lor.
Prima data il intreba pe Strul: "Ma, Strul, ce ii tatal tau?" la care Strul ii raspunde: "Gropar"!
Invatatoarea: "Nu se spune gropar, se spune functionar la pompele funebre."
Il intreaba pe Bula: "Tatal tau ce-i?"
Bula: "DJ la Mistic Club!"
Invatatorea: "Si ce-i aia?"
Bula: "Clopotar la biserica."

- Bula, de ce este cunoscut Columb?
- Pentru ca s-a dus in America fara viza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu